معرفی هتل پنج ستاره گرانادا لاکچری آنتالیا
نوشته شده توسط : محبوبه

معرفی هتل پنج ستاره گرانادا لاکچری آنتالیا

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا (Granada Avsallar Hotel Alanya) یک هتل پنج ستاره در منطقه بلک آنتالیا در کشور ترکیه است که از مرکز خرید آلانیوم مال آنتالیا ۲۷.۰ و از معبد آپولو سیده آنتالیا ۴۲.۵ کیلومتر فاصله دارد .

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا همانطور که از نامش پیداست، اقامتی لوکس و خاص را برایتان رقم خواهد شد. هتل گرانادا لاکچری آنتالیا در کناره‌ای اختصاصی از دریا قرار گرفته و وب سایت Bookin از آن به عنوان یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا نام برده است. علاوه بر دسترسی به ساحل اختصاصی، هتل گرانادا لاکچری آنتالیا تا یک ساحل عمومی نیز کمتر از پانزده دقیقه‌ پیاده‌روی فاصله دارد. طبق انتظار از پنج ستاره‌ای در این سطح، یک هتل اولترا آل-اینکلوسیو محسوب می‌شود.

 

 

در سرتاسر مجموعه و در قسمت‌های روباز، مبلمان راحتی به همراه میز پیدا می‌کنید. آن‌ها برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بسیار مناسب هستند. هتل گرانادا لاکچری آنتالیا دارای یک باغ بوده و از تراس آن قادر به تماشای محیط اطراف خواهید بود. ساحل اختصاصی، متشکل از یک اسکله با تعداد زیادی نیمکت و سایه‌بان است.

 

 

سیستم تهویه مطبوع داخل هر اتاق هتل گرانادا لاکچری آنتالیا منحصربه‌فرد و مجزا از بقیه است. تلویزیون‌ها ماهواره‌ای بوده و دسترسی به کانال‌های تلویزیونی کشورهای سراسر دنیا فراهم است. البته با در نظر گرفتن امکانات تفریحی و رفاهی مجموعه، بعید می‌دانیم در تور آنتالیا خود فرصتی برای تماشای تلویزیون داشته باشید! به لطف وجود کتری برقی، همیشه برای دم کردن چای آب جوش خواهید داشت. نیازی به همراه بردن لوازم آرایشی بهداشتی نظیر سشوار نیست، چرا که آن‌ها به صورت پیش‌فرض داخل حمام‌ها وجود دارند. اگر اهل مطالعه کتاب بوده یا لپ تاپ همراه آورده‌اید، از میز و صندلی داخل اتاقتان زیاد استفاده خواهید کرد.

 

 

رستوران هتل گرانادا لاکچری آنتالیا برای صبحانه، ناهار و شام سلف سرویس است. تعدادی بار و یک اسنک بار نیز در مجموعه وحود دارد. برای سرو نوشیدنی یا خوردن میان وعده در طول روز به آن‌ها مراجعه کنید. متاسفانه در این هتل خبری از کافی شاپ نیست. رستوران گرانادا لاکچری یکی از بهترین‌ها بوده و تعریف و تمجیدهای زیادی درباره آن شنیده‌ایم. کیفیت و تنوع غذاهای این رستوران بی‌نظیر است. گفتنی است غذاهای طبخ شده به فرهنگ یا کشور خاصی تعلق نداشته و بین المللی هستند.

 

 

تفریح و سرگرمی در هتل گرانادا لاکچری آنتالیا

 

 

هر روز کلاس‌های ایروبیک و یوگا زیر نظر یک سری مربی برگزار می‌شوند. هتل دارای تیمی اختصاصی به منظور برگزاری برنامه‌ها و موزیک زنده است. داشتن ساحل اختصاصی شرایط را برای برپایی ورزش‌ها و فعالیت‌های آبی نظیر غواصی، اسکی روی آب و موج سواری فراهم کرده است. البته برای شرکت در این دسته فعالیت‌ها باید مبلغی جدا از هزینه‌ای که برای تور آنتالیا پرداخت کرده‌اید، بپردازید. تنیس و دارت دیگر تفریح‌های شما خواهند بود. از جمله کاستی‌های هتل گرانادا لاکچری آنتالیا در مقایسه با لوکس‌ترین پنج ستاره‌های این شهر ساحلی، نبود زمین تنیس، سالن بولینگ و اتاق بیلیارد محسوب می‌شود. همه انرژی خود را در طول روز تخلیه نکرده و بخشی از آن را برای نایت کلاب، جایی که دی جی موزیک زنده پخش می‌کند، نگه دارید.

 

 

یک زمین بازی مخصوص کودکان تعبیه شده است. این زمین روباز بوده و وسایل بازی متعددی درونش وجود دارد. داخل اتاق‌ها، از طریق پخش برنامه کودک قادر به سرگرم کردن آن‌ها خواهید بود. در صورتی که نوزادی همراه داشته باشید، در همان ابتدای ورود به هتل گرانادا لاکچری آنتالیا یک کالسکه در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا هتل میراکل 

 

استخرهای روباز هتل گرانادا لاکچری آنتالیا فصلی بوده و به همین دلیل حتی در زمستان نیز می‌توان در آن‌ها شنا کرد. یکی از بارهای مجموعه در کنار استخر روباز قرار دارد تا بعد از شنا کردن، همزمان با دراز کشیدن روی نیمکت قادر به میل کردن یک نوشیدنی باشید. وجود یک پارک آبی کوچک با تعدادی سرسره آبی، نه تنها برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان نیز بسیار لذت‌‌بخش است. وجود مرکز اسپا و استخرهای سرپوشیده برای چنین هتلی بدیهی است. مرکز اسپا از سونا، جکوزی، استخر آب گرم و حمام تشکیل می‌شود. استفاده از جکوزی و دریافت ماساژ منوط به پرداخت هزینه است.

 

ریزورت آنتالیا هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا 

در قسمت‌های عمومی هتل نظیر لابی و اینترنت بدون سیم دسترسی دارید. به طور کاملا تعجبی و دور از انتظار از یک هتل پنج ستاره، داخل اتاق‌ها وای فای به سختی قابل اتصال است. در هر صورت برای استفاده از این سرویس نیازی به پرداخت هزینه نیست. حتی پارکینگ هتل گرانادا لاکچری آنتالیا نیز به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. این پارکینگ مسقف و کاملا ایمن بوده و استفاده از آن نیازی به رزرو از قبل ندارد. در صورت کرایه کردن خودرو به کمک متصدیان بخش پذیرش به منظور رفت و آمد راحت بین هتل و مرکز شهر، می‌توانید آن را در این پارکینگ، نزدیک به خود، نگهداری کنید.

هتل هالدی وان

همانند سایر پنج ستار‌ه‌های شهرهای ساحلی ترکیه، در گرانادا لاکچری نیز یک فروشگاه در دل هتل وجود دارد. در صورتی که به منظور خرید سوغاتی، فرصت کافی برای رفتن به مراکز خرید واقع در مرکز شهر پیدا نکردید، به فروشگاه کادویی داخل هتل سر بزنید. گفتنی است امکاناتی رفاهی مخصوص افراد دارای معلولیت‌های جسمانی در نظر گرفته شده است. در نهایت به توانایی کارمندان هتل برای صحبت به زبان‌های انگلیسی و آلمانی علاوه بر ترکی باید اشاره کرد. در مقایسه با کارمندان سایر هتل‌ها، آن‌ها تسلط بالایی روی زبان انگلیسی دارند. این موضوع برقراری تعامل با پرسنل را ساده می‌کند.

 هتل گرانادا لاکچری آنتالیا 

 

دور از انتظار نیست که توریست‌ها نظرات مثبتی درباره هتل گرانادا لاکچری آنتالیا داشته باشند. همه چیز در اینجا در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. به عنوان نمونه در هتل‌های دیگر، با وجود ادعای مجموعه، یک یا دو کارمند آن هم به سختی به انگلیسی صحبت می‌کنند، اما در هتل گرانادا لاکچری آنتالیا همه به این زبان تسلط دارند. کیفیت و تنوع غذاهای رستوران مورد توجه قرار گرفته و رضایت توریست‌ها به دست آمده است. تک تک امکانات هتل مورد تایید قرار گرفته در بررسی نظرات بی‌شمار توریستی که تا امروز در این هتل اقامت داشته‌اند، به نکته منفی درباره آن برخورد نکردیم.تور استانبول

تور وان 

 





:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: